Jak pracuję?
Cykl deminga
.
Spotkanie z nowym Klientem
Analiza potrzeb Klienta i obecnej sytuacji
dotarcie do specyficznych potrzeb
Rozpoznanie biznesu
wizyta referencyjna
Zaproponowanie nowych zasad współpracy
Dostarczanie dokumentów w trybie tygodniowym , dostęp do bieżących informacji o wysokości podatków.
Dokumeny
Dostarczanie dokumentów poprzez platformę do elektronicznej wymiany danych -bieżący dostęp do wszystkich dokumentów księgowych oraz stały kontaktu z Księgową.
Planowanie podatkowe
Bieżący dostęp Klienta do wyników finansowych - przed terminem zapłaty podatku tzw. planowanie podatkowe.
Wizyta w siedzibie Klienta
Celem poznania biznesu Klienta i dostrzeżenie potrzeb , zobaczenie perspektywy działania firmy ; wizyta referencyjna - ma na celu sprawdzenie możliwych do wdrożenia rozwiązań.
Poznanie procesów
Poznanie procesów obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie, celem zastosowania uproszczeń / ułatwień. Pomoc w stworzeniu systemu obiegu dokumentów.
Dostosowanie
Dostosowanie pracy i szkolenia dla osoby odpowiedzialnej po stronie Klienta do wdrażanych rozwiązań.
Wdrożenie
Zaproponowanie wdrożenia systemów ERP, gotowość na zmiany w zakresie dostosowania - po teście naszego oprogramowania do Klienta.
Monitoring
Informacja zwrotna od Klienta, monitorowanie i sprawdzenie zaproponowanych rozwiązań.
Analiza procesu
Dostosowanie lub kontynuacja działających procesów.

